luni, 28 septembrie 2009

Ceva scris de plictiseala :))


Off .. nu stiu cu ce sa incep :-? ..adica sunt pe aks si nusj ce naibii sa fac :)) asa ca ma gandi sa mai scriu si eu ceva pe blog :-? ... Bingo :)) am gasit despre ce sa zic :P ... nu stiu daca ati urmarit aseara emisiunea Super Bingo Metropoly , a fost fain dupa parerea mea , premii foarte mari si pe bune . Am avut si eu 3 bilete :)) mai aveam nevoie de un singur numar k sa fac line pe un bilet :)) si de 3 pentru a face Bingo pe alt bilet dar n'a fost sa fie :P , in fine , asta e , poate am noroc data viitoare :)) .Deci , in final va recomand la toti sa participati la acest concurs pt ca este pe bune si aveti sanse sa castigati niste bani la care nici nu v'ati gandit pana acum :)) ..v'am lasat si multa bafta daca luatzi bilete :> .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu